Wersje językowe
Waluty
Gwarancja

Ogólne warunki gwarancji:

W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej prosimy o kontakt z Autoryzowanym sprzedawcą SWIZA z którego produkt został zakupiony. Jeśli nie jest to możliwe, prosimy o kontakt z krajowym dystrybutorem czyli naszą firmą.

Dane wymagane do naprawy gwarancyjnej:
- dane osobowe: imię, nazwisko, adres, kraj, telefon, e-mail
- szczegółowy opis wady produktu
- dokument potwierdzający zakup z datą sprzedaży od Autoryzowanego sprzedawcy

Bez tych danych reklamacja może nie zostać uznana.
Po otrzymaniu produktu oraz dowodu zakupu przyjęcie do naprawy zostanie potwierdzone.
W przypadku naprawy gwarancyjnej produkt zostanie bezpłatnie naprawiony i wysłany. Jeśli naprawa nie może zostać wykonana, zaproponowana zostanie wymiana na nowy bądź równoważny model.
W przypadku gdy produkt nie zostanie zakwalifikowany do naprawy gwarancyjnej, umówimy z Tobą wszelkie dostępne opcje naprawy odpłatnej.
Niektóre produkty SWIZA mogą wymagać poważniejszych napraw, termin naprawy może się troszkę wydłużyć.

Gwarancja na scyzoryki:

Scyzoryki SWIZA
posiadają dożywotnią gwarancję na wady materiałowe oraz wykonania. Gwarancja dotyczy tylko oryginalnego produktu oraz jego pierwszego właściciela. Należy posiadać dokument potwierdzający zakup z datą sprzedaży od Autoryzowanego sprzedawcy.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przez normalne zużycie lub niewłaściwego użytkowania.
Gwarancja dotyczy tylko kompletnych scyzoryków SWIZA. Projekt indywidualny lub wykonywane na zamówienie znakowanie: tekst, grafika itp. oraz szkody spowodowane przez nie nie są objęte gwarancją.

Gwarancja na zegarki oraz zegary stacjonarne:

Zegarki SWIZA
objęte są 3 - letnią (zegary stacjonarne - 2 - letnią) gwarancją na wady materiałowe oraz wykonania. Gwarancja dotyczy tylko oryginalnego produktu oraz jego pierwszego właściciela. Należy posiadać dokument potwierdzający zakup z datą sprzedaży od Autoryzowanego sprzedawcy.
Gwarancja dotyczy tylko kompletnych zegarków SWIZA.
Gwarancja nie obejmuje:
- baterii
- normalnego zużycia i starzenia (porysowany kryształ, zmiana koloru pasków nie-metalowych: skóra,tekstylia,guma,złocenie)
- uszkodzeń spowodowanych upadkami, brakiem konserwacji, niewłaściwego użytkowania, uderzeniami, lekceważniem instrukcji producenta
- serwisowaniem przez nie autoryzowany punkt napraw (do wymiany baterii lub naprawy mechanicznej)
- projekt indywidualny lub wykonywane na zamówienie znakowanie: tekst, grafika itp.

Gwarancja na torby, plecaki, walizki oraz małe produkty skórzane:

Plecaki oraz walizki SWIZA
objęte są 3 - letnią gwarancją na wady materiałowe oraz wykonania. Gwarancja dotyczy tylko oryginalnego produktu oraz jego pierwszego właściciela. Należy posiadać dokument potwierdzający zakup z datą sprzedaży od Autoryzowanego sprzedawcy.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przez normalne zużycie lub niewłaściwego użytkowania.
Gwarancja dotyczy tylko kompletnych produktów SWIZA. Projekt indywidualny lub wykonywane na zamówienie znakowanie: tekst, grafika itp. oraz szkody spowodowane przez nie nie są objęte gwarancją.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl